07 October 2010

Berblog dgn cara baru!

Aku penat.Tapi masih dapat update blog.Tak sangka,dapat update blog dkt handset.Handset aku ni tak secanggih manapun.Model 7610 aja.Dah puluh kali terhempas,jatuh.Mgkn kena baling pun ada.Rasanya 4 tahun da handset ni aku beli.Rasa teruja jgak updated blog guna kaedah baru.Aku guna maxis mini opera shj.Free plak tu.X mcm broadband.Tiap bulan kena bayar.Ni pasal broadband aku lum byar lg ni yg stuck nak b'online dkt umah.Kat ofis aku mmg ada line internet.Cuma x smpat nak update blog.Ada shj keje nak kena settlekan..Apa nak buat.Kerja utk kerajaan.Aku di rumah sorang shj.Wife aku keje.Aqil dkt umah pengasuh dia.Malas aku nak amk dulu.Lg pn mlm ni ada marhaban dkt umah kwn aku.Dua rumah plak tu.Malam tadi mjls jamuan raya kt ofis aku plak..Aku bwa wife dan anak bg memeriahkan majlis.Kira ok lah jgak majlsnya tu w'pun atju meraskan mjlsnya tu belum cukup 'kick'lg..Harini agak malang.Allah menguji aku.Wallet aku ilang.Tercicir masa balik dari kedai beli topup pagi td..Ic,kad atm,duit tunai tak bnyk pun.Dan lesen memanduu.Itu yg aku rasa paiseh aja ari ni.Tp xpelah.Aku menganggap ada hikmah disebalik kehilangan wallet aku.Xpelah.Apa2x pun ia menjadi peringatan supaya lebih berhati2x lg..Aku pun dah buat report polis pg td.Esoklah bru aku 7fttlejan duit itu..Adoi.Penat.Relax tidolah dulu

No comments: