14 May 2009

Nurse lagi



Ni lah NURSE aku..tu dia tgh siap2 nak minum air nak pegi kerja..Kadang2 kesian jugak kat nurse aku ni.Aku kat Johor ,dia kat Melaka,aku gi kerje bawak keta..Dia bawak kaki aja.Berhujan,berpanas.Dah la tugas ikut shift siang dan malam.Nasib baik rumah tak jauh.10 minit aja.Risau aku di buatnya.Hujung minggu kalo aku balik jumpa dia barulah dapat hantar dan jemput dia dari tempat keje.Sejak kitaorang kahwin , belum dapat menjalani kehidupan suami isteri yg lengkaplah.Kena tunggu dia transfer tempat keje dulu.Itupun kena tunggu 6 bulan lagi..Lamakan??Itulah cabaran yang sekarang sedang kami hadapi.Terpaksa berjauh-jauhan dulu..Redhalah dulu kan...Hanya doa yg dapat mengiringi perjalanan hidup ini agar ia lebih lancar.Amin

3 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

hehe..jauh di mata dihati jangan yek..:D

Eireen Camelia said...

waaa.. anda dah jadi suami orang ya.. bestnya dapat isteri nursee... boleh merawat tatkala sakit.. hihi

Anonymous said...

kasihan...
berjauhan itu mmg sepi