15 October 2014

Update Contest iPhone5s 9 Jam Lagi Sebelum Ditutup ye....

Kira-kira ada 9 jam setengah lagi bermula jam 02.30 petang ketika entri ini ditulis . Wow ! sangat hebat melihat kesungguhan , komitmen dan komited atau usaha gigih yang telah ditunjukkan oleh blogger – blogger dalam menurunkan seberapa banyak komen di Blog Denaihati demi Contest iPhone 5s . Setakat ini ranking 10 dan ke atas kesemua blogger memebrikan lebih dari seribu komen . Pergghh..Tak terjangkau lagi lah aku untuk tersenarai dalam list top 10 itu . Sekarang ramai yang fokus kepada dalam ranking 70 sahaja. Tidak kiralah yang nombor berapa mereka dapat asalkan tidak terkeluar dalam ranking 70 . Cabaran ini amat hebat . Tapi bagi mereka blogger yang mempunyai set minda positif sentiasa berusaha mengatasi cabaran itu . Aku juga sebagai seorang blogger separuh masa tidak ketinggalan menyertai contest ini. Walaupun telah termasuk dalam top 70 , bila-bila masa sahaja boleh dicantas kedudukan ini kepada bloggers lain. Ini bermakna masih tidak lagi selamat kedudukan blog PuteraOhtraBulan . Jadi aku kenalah terus menurunkan seberapa banyak komen yang lebih daripada 10 patah perkataan sehinggalah cabaran ini akan berakhir pada jam 11.59 mlm ini . Target untuk dropkan komen ada , tetapi rahsia .Yang penting teruskan memberikan komen yang terbanyak .

Tidak lupa juga pastikan kalian mengemaskinikan senarai Penaja yang terbaru . Kali ini Casa Ombak menjadi penaja terbaru seperti yang telah dimaklumkan oleh Penganjur Contest Iphone 5s didalam blognya iaitu Denaihati. Menurut Facebook Denaihati Ilhamku katanya ” Tepat jam 11.59pm malam ini tutup tugasan ke 2 #cabaraniPhone5s jadi ada masa lagi nak kejar masuk #top70komen dan kepada yg dah masuk kena kekalkan.Esok jangan nyesal dan bagi macam2x alasan utk sedapkan hati..Sebab hadiah banyak bukan setakat iPhone 5s je...Semua utk yg masuk final je..

Heh takkan tak nak hadiah kot kan... Terima kasih kepada semua penaja bagi contest iPhone5s ini seperti dibawah.Dah gi dropkan komen banyak lagi Admin POB.Dah pukul 2.55 ptg ni..

Penaja Utama
  1. http://amariman.com
Penaja Individu
  1. http://www.ombakcreatives.com
  2. http://ejamothman.com
  3. http://www.eridy.com
  4. http://www.hilalazmi.com
  5. http://www.eizil.com
  6. http://www.asamboi.my
  7. http://www.diarymama.com
  8. http://pendekarberkuda.org
  9. http://www.saji.my
  10. http://abangensem.com
  11. http://www.enveeus.com
  12. http://www.pakarniaga.com
  13. http://anarm.net
  14. http://www.daddydee.net
  15. http://www.sunshinekelly.com
  16. http://sweetkurma.com
  17. http://awn.my
  18. http://mawarmerah2008.com
  19. http://www.blogieta.com
  20. http://www.broframestone.com
  21. http://www.akmaomar.com
  22. http://khairilmazri.com
  23. http://wowberita.org/
  24. Japan Budget Trip

3 comments: