20 November 2013

WORDLESS WEDNESDAY 001

Cer teka berapakah usia kenderaan ini .

7 comments:

hafizmd said...

masyaAllah...

moga2 dijauhkan dari benda2 camni..

p/s-saudara, kalau nak lagi ramai komen, mungkin bleh buang code verfication =) sekadar pandangan ambe

puteri kasih said...

ni yang keluar kat berita yang langgar gerai kuih tu kan

suri said...

apa sudah jadi tengok dah tak boleh kata apa

PuteraOhtraBulan said...

Reply to:-
hafizmd ,thank you bro..boleh tak perasan code verfication tu.

puteri kasih, err..tak tahu pulak saya ia keluar dalam berita .

suri , sama ada penggunaan kereta lama atau baru yg penting sikap berhati-hati.

Fazrol said...

Dah lepas 12 tahun.. bahaya tue.. ha ha..

saljuhumairah said...

Myvi saya pernah terkena macam ni. masa nak parking..

Sylarius Yusof said...

Punca kemalangan bukan disebabkan faktor usia kenderaan semata-mata. Kalau nak eksiden tu, kereta baru pun boleh berlaku. Tak payah nak tunggu sampai 12 tahun kan. Hehe