21 September 2010

Pabila seorang ayah merindukan anaknya

video 

 Entry ini di edit sekali lagi..

Sebenarnya aku tidak menghabiskan entry ini lagi ketika aku berkursus.Jadi aku editkan sekali lagi.Inilah video klip kartun yang anak aku suka sangat tengok.aku dah ajar dia tengok video ni sejak sebulan lebih lagi.Video klip kartun ini sangat menarik.Ada haiwan sedang menyanyi."Awim bawek,awim bawek".Macam tu lah agaknya lirik lagu kartun tu.Bagi aku ia sesuai untuk perlembangan deria baby.Deria mata , pendengaran.Mula-mula,pertama kali aku bagi dia tengok video ini..dia biasa sahaja.selepas berulang-ulan kali aku bagi dia tengok video itu.Aku merasakan dia sudah memberi  respon pada watak kartun itu.Dia tergelak,bulat sahaja matanya tengok video itu,bergerak-gerak keriangan.macam nak ajak aku berbual ada jugak.itu menunjukkan perkembangan baby semakin meningkat.anak aku nie ah masuk 3 bulan.Alhamdulillah..Tapi itulah,ketika aku edit entry ini,sebenarnya anak aku dimasukkan ke wad petang semalam.Anak aku demam.Batuk yang teruk.Ada kahak,lendir.Selsema hidung tersumbat.Isteri aku terpaksa cuti kecemasan.Kamu bacalah sambungan entya diatas.

No comments: