15 April 2009

Gambar Sejarah




Salam kepada Bloggers di sini?.Hari ini aku uploadkan gambar.3 org sahabat baik.Dunia dan akhirat.Seringkali bersama-sama apabila membuat projek atau aktiviti.Baik mengurat makwe,janda,main futsal minum2 ( ngeteh )atau berkaraoke.2 orang daripadanya kerja kerajaan.Sorang lagi swasta.Walau bagaimanapun,mereka masih lagi tinggal dibawah jagaan mak dan ayah.Mereka memiliki karekter yg sama.Bab kutuk kawan2 memang boleh bagi diaorang.Aku memang selalu terkena kutuk dekat diaorang ni.Nasib baik aku mempunyai kesabaran yg tinggi.Gambar ini aku amik pada bulan lepas di tempat yg indah permai.Tengoklah pose yg diaorang tunjukkan.Baru2 nak mencuba jadi model.Tapi dapat tunjuk 2 gambar aja.Gambar yg lain dah jadi blur..So selamat melihat gambar yg tidak ternilai ini.He3x

2 comments:

ijan said...

brader yg pakai baju hitam tengah duduk tu...

tak silap aku pernah jadi model iklan pewangi ketiak. tp time tu ketiak dia je yg muncul dlm tv...

tak silap aku la...

hanis said...

klasik gambar...
i like.........