24 February 2009

Di Pagi Yang Indah

Jam pukul 9.00 pg..eh!itu jam ofis.Jam kat tangan aku ni dah pukul 9.10.Sebenarnya bos aku sengaja melambatkan kuasa masa ofis ini.Untuk melambatkan diaorang balik lambat sikit.Macam banyak keje aja wei.Pagi2 dah mengadap komputer..Line internet pulak mcm ok aja.Aku pun memang takder kerja ni..Pagi yg agak mendung.Hari nak hujan..Dah lama musim kemarau,skrg nak jadi musim hujan,biarkan lah ia.Mood yang baik di perlukan utk membina cerita dekat sini.Tapi cerita apa yg perlu ada disini?"Kau masih belum ku punya,rinduku masih kau tak peka"itu serangkap lagu dari SPIDER.layan lagu slow rock sikit.Bukan jiwang sangat,Tapi lagu ni agak menusuk kalbu.Tapi buat apa nak menusuk kalbu aku ek?Kesunyian pejabat aku ni..Masing2 ada urusan formal atau tak formal..Biarkanlah..Itu ajalah cerita aku setakat ini.Sekian terima kasih

1 comment:

sultan said...

ke memang hari2 takde keje. haha...