31 December 2008

Apa Azam EngkauOrang??Apa Azam Aku??

Aku ingin mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2009 pada semua khalifah/manusia di muka bumi terutama kepada Bloggers2 yg menjengah SESUMPER ini.Baru 2 hari di terbitkan..cuma ada sorang sajer yg baru menjengah..Menjengah???Mungkin ada yg tak tau menjengah tu apa.Maksud menjengah tu mengikut kamus pengetahuan aku ialah melihat - lihat sekejap..Tapi takperlah kalo sorang baru menjengah tu,,kira ok lah tu..Aku baru2 nak mencuba,baru nak mencatatkan sesuatu..tentang pandangan2 aku.idea2 atau ttg apa2 yg terlintas dlm hati ini..Atau Pengalaman Hidup..Pengalaman CINtA,Pengalaman Jadi Pengantin..( Baru aja sebulan bernikah ) Tima kasih yer bagi tahniah kat aku.Susah2 aja..Semoga Azam2 kita yg tak tercapai kita carryforward ke tahun 2009 ni untuk dicapai..Kalau tak capai jugak,,kita bawak lah ke tahun 2010,,kalau tak capai jugak,kita bawak azam tak capai tu ke liang lahad...Iyelah..manalah tau kita rasa sempat kita nak capai azam tu,,tetiba kita meninggal.Bawak ke liang lahad lah jugakkan???.Hidup kita seperti di garisan lurus..Merentas Garis Hayat Sebelum Menjadi Mayat!!!!Perrghh!!Biso bonar ayat tu...Apa azam aku???Aku bawak azam aku yg tak lepas 2008 ni untuk aku capai tahun 2009 ni plak..Sebab nyer dulu lain sekarang lain..Ada 1 'SOON' org pggil utk aku capai azam tu...Mengikut kata pujangga 'Kehebatan&kejayaan seorang lelaki adalah kerana seorang perempuan di sebaliknya'.Oleh itu aku jadikan ia sebagai 1 SOON untuk aku...MotiVasi lah..Ha3xx Perempuan itu adalah ISTERI aku yg mencetus api semangat membara!!!!!!Warrgghhh..Hepy New Year..May ALLAH BLESS our..

2 comments:

Dayu said...

azam??
azam 2009 adalah menyambung azam 2008 yang tidak berjaya dicapai
iaitu mengurangkan berat badan
membuang jauh2 segala lemak di badan
nak keje rajin2 tak nak asyik EL je
nak kumpul duit byk2
baru lah ujung taun bleh jalan2

bunga binti nordin said...

selamat berblog..
beta pon br jer lgagi berblog..
beta link kan kamu..
hope kamu juga..

:)