26 January 2014

Segamat terkena cuaca sejuk?Betulke?


Segamat mungkin terkena tempias cuaca sejuk juga.Cuma dalam InstaWeather ini menunjukkan suhu pada pagi ini ialah 30c.Suhu yang normal sebelum ini.


Jadi aku mendapatkan sumber info cuaca yang lain iaitu AccuWeather.com untuk daerah Segamat.Hasilnya ramalan cuaca pada hari ini ialah 21'c. Kedua-dua sumber ini mempunyai hasil yang berbeza.

Jadi ,adakah Segamat juga menghadapi tempias fenomena cuaca sejuk juga?

p/s:Aku suka cuaca sejuk.Boleh menggayakan fesyen musim sejuk pula.Dan ramai awek akan menutup aurat untuk menghalang angin dari kena dekat badan mereka.

10 comments:

mahmud thalut said...

Assalam
Di sini. Di Ledang / Muar juga sudah terasa dinginnya. Mengeletar juga.

suri said...

salam..sesekali nak juga bergata ala korea sejuk beku tu ..ada hikmah Tuhan beri nikmat tu

PuteraOhtraBulan said...

Dekat tu tuan admin dengan saya .
Leh jumpa suatu jikalau ada kelapangan sebab belum ada sahabat seorang blogger Segamat yang saya kenal. :)

hafizmd said...

Cuaca sejuk, nyaman jer..panas pun bagus..senang nak jemur baju

paling best, yg bro cakap last tuh...terbaik!

suri said...

minum air panas banyak banyak..kasi badan panas balik.kalau asyik pakai baju sejuk tak keluar peluh bahaya gak

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

ada hikmah musim sejuk.. ramai wanita yang belajar untuk menutup aurat dengan sempurna.. hehe..

Manan Qayyim said...

memang cuace dh lain skrng...

21 kira tahap kena pakai baju sejuk gak tu....

Recent Post from MQ~Live : Bahagiamu Deritaku – Hafiz #Lirik

puteri kasih said...

memang lebih sejuk dari biasa...kat seremban ni pun terasa juga dinginnya :)

teh ramuan said...

sekarang ni kat mana2 memang sejuk
panjang je fikir nak mandi pagi

Raudzah Z said...

21 tu quite sejukkan..tapi sekarang cuaca sejuk dah kemabali normalkan...nway salam hujung minggu ya!!!