11 November 2010

KOSMO,KOSMO,rugi tidak baca....

Hampeh betul!!Setelah 10 hari,baru dapat update blog kerana terpaksa melaksanakan beberapa kerja yang dikehendaki dengan segera.Dalam masa 10 hari juga memikirkan apakah bahan/tajuk yang hendak aku masukkan ke dalam entry terkini ini supaya mungkin bleh menjadi rujukan/info yang berguna kepada anda.pada pagi tadi,sudah semestinya aku akan membeli suratkhabar KOSMO terlebih dahulu.KOSMO merupakan suratkhabar yang utama aku beli kerana isinya ringkas tetapi padat apatah lagi info sukan terutamanya cerita mengenai Liga EPL yang sedang berlangsung.Maklumat mengenai apa yang sedang berlaku diantara team EPL sangat padat dan membuatkan aku sangat berpuas hati.Selain itu terdapat juga ruangan pembaca dimana pada setiap hari akan disiarkan gambar karikatur yang menarik.Boleh membuatkan kita ketawa sorang2x.Ha.ha.ha..ha.....Dalam suratkhabar KOSMO pada hari ini, gambar kartunnya sangat menarik dan membuatkan aku terus gunting,scan dan ingin dikongsikan kepada para pembaca:-
Tgk gambar dah tentu gelakkan?
 Mendalam maksud tersirat karikatur seperti diatas.Bagus betullah otak pelukis karikatur nih.Lawak sinis dan menyindir tu.Jadi kepada kaum ibu,mama,umie dan sebagainya yang mendapati tetiba sahaja suami anda terus naik buaian sambil menyanyi,kenalah pikir apa terjadi sebenarnya pada suami anda iyer.

p/s :Lepas nih pikirkan apakah entry yg seterusnya plak!!


1 comment:

AishaAminudin said...

hari tu masuk lucky draw kan.. nak address boleh, nanti email ke najwwa@gmail.com boleh..