13 March 2010

Aku cerita sahajalah

Aku tgh mencari IDEA...IDEA yang best utk BLOG aku ni..Tapi disebabkan kesibukan kerja yg tahap macam tugasan Perdanan Menteri membuatkan terbantut dalam melaksanakan IDEA2x yang hendak di caras dekat BLOG aku ni...Mula2x dah dapat idea..tapi lupa nak save dalam PenDrive aku.Teruk betul..

Sekarang cuaca sangat panas & kering..Bersyukur sahajalah..Rasanya tidak perlulah untuk mengeluh dengan keadaan musim sekarang..Cuma kita perlu banyak minum air masak.Dekat rumah memang tersa bahang panasnya.Buka kipas sampai speed 5 pun masih tersa panas.Berpeluh2x dibuatnya..kalo ada 8 speed..Pusing sampai ke speed 8.Tapi terangkat pulak rumah aku terus jadi helikopter.

Bukan apa..kesian dekat org rumah aku yg tgh jadi " Mak Buyong " ni.Tak selesa dia duduk dekat rumah kalau sedang bercuti kerja..Ingatkan nak pasang aircond dekat rumah.pasang dekat bilik..Bagi sejuk aja bilik tidurnya.Dah tentu lena tidur malam.Tapi tengoklah macam mana..kalau dah pasang aircond dekat rumah, dah tentu bil elektrik akan naik sikit.

Bila tgk perut bini dah kena tendang dekat baby dlm perut..Heh,,aku rasa seronok lah.Tgh aku bercakap dgn bini aku,dia pun nak menyampuk jugak.Bini aku cakap baby ni pusing2x dlm perut..Kejap2x tendang,kejap2x tendang..Aku cakap kat baby lelaki ke perempuan..Tapi dia tak jawab..Cuma suruh aku tunggu masa dia dah keluar dekat perut MAMA dia nanti..Surprised..keh2x..Takper bulan Jun dah tak lama lagi kan??

Boleh aja bawak pegi klinik scan nak tau jantina baby.Tapi takpe lah...Biar perasaan tertanya2x sampai baby dilahirlan...

Heh..sekarang aku tgh ushar baju new born baby Manchester United..Kauorang rasa ada tak??



P/S : Aku tak jumpa plak gambar Jersey M.U saiz budak kecik plak

1 comment:

Encik Akmal said...

jahit sendiri la bro... haha!!