10 August 2009

Assalamualaikum w.b.t

Memang sibuk.2 3 minggu aku sgt sibuk.Kerja,kerja dan kerja.Hari ini baru ada free sikit.

Bersabarlah lah..aku tgh nak tulis balik nih.Tgh pikir2x apa yg aku nak tulis kat sini.

Selamat menyambut Ramadhan nanti...Jangan tau sambut aja.Bawak2 lah berpuasa penuh.Solat Terawih 30 hari.

Bila melihat jumlah komentar yang sedikit dalam blog aku..Aku berfikir lebih baik aku tulis dalam diari saja.atau tak payah tulis langsung.

Tapi itu bukan merajuk atau mengada2x aku nih..Cuma aku tgh pikir macam mana sebilangan blog suka org follow.banyak dapat feedback yg baik.

Jgn kecik hati kawan-kawan.Maafkan aku yang tidak sempurna ini.Cuma mahu belajar dari yang terbaik..

En. Sultan..eh silap..Ijan..lama jugak aku tak jumpa ko, Wan , Zaki dan Mael walaupun sepelaung aja rumah kau org dgn aku.Rasanya dah hampir 5 purnama tak jumpa nih..Fuh lama tuh...Kih3x

Jumpa masa kita terawih nanti kat mesjid.

No comments: