10 July 2009

Sekejap Tadi..

Gua dah habis kerja.Dah pukul lima.Kejap lagi gua nak bersenam.Gua nak main pingpong.Baru kejap tadi Akauntan gua ajak Jogging.Sebab dia dah lama tak nampak gua berjogging.Gua cakap gua berjogging kat Melaka.terus dia cakap,"Ada penyedap kat sana,memnglah".Gua senyum aja.Hari ini gua memang buzy.Serius beb.Gua memang buzy.Takkan hari Jumaat gua tak bersikap jujur.( Hari2 lain gua bersikap jujur jugak sebenarnya..Tapi tadi ada orang tanya kat gua,

Sumper : Lu tak balik kg hari ni?
Gua : Tak!
Sumper : Nape lu tak balik kg?Ni kan hari Jumaat.Bini lu dah tunggu kat sana tu..
Gua : Biarlah!
Sumper : Lu biar benar..Tak kesian ke dgn bini lu..Kalo gua lah gua balik tau.Dah lah tak jumpa seminggu..Lu boleh tahan ke.Tak tertunggak ke air...Kah3x..( Gelak besar )
Gua : Bini gua ada sinilah BODOH,Sial,Samdol ( ntah apa lagi ntah gua maki )!!
Sumper : (Terdiam) ....erkk..nanti lu datanglah warung gua,gua bagi lu makan free..

(Amacam?Best tak ayat gua kat kawan gua.dapat makan free)

3 comments:

sultan said...

tapi betul la, nenek aku pernah pesan jumaat mana boleh tipu2...

Encik Akmal said...

wakaka... nenek kita, sultan. nenek kita.

dan jumaat tak boleh menipu,

StingRay said...

kalau dia letak kahak dalam makanan tu? amacam? ha ha ha