25 May 2009

Bila karen takder

Di satu haru Jumaat yg sangat panas...

Atuk : Panas betul hari ni..

Nenek : Aah lah..dah lah tak der 'KAREN' dari pagi tadi sampai sekarang.

Atuk : Ok lah , dah lambat ni nak masuk kerje balik.

Tiba2 cucu2 along dan angah berlari memanggil atuknyer.

Cucu2:Atuk ! Atuk !

Atuk : Ape dia ??

Cucu2: Jgn lupa pegi kedai depan beli kan ' KAREN ' ye..along satu angah satu yer.

Atuk : ???? ( Bertuah punyer cucu aku )

4 comments:

sultan said...

"takpe la. nanti atuk belikan 'OTAK' untuk korang", kata atuk kepada cucunya

~Cinta Cukulet~ said...

saya pun nak satu..utk kecemasan hahaa

Bunga Binti Nordin said...

nak otak sultan satu...
kah kah
:P

puteraohtrabulan said...

sultan
> Otak takder jual kat kedai LIM TAT mau pun TESCO..kih3x

~Cinta Cukulet~
>Beli satu tak cukup kena beli lapan

Bunga Binti Nordin
>Nak beli pakai cash atau kad credit ??