25 March 2009

Life is beautiful

Hari ini 25 Mac 2009.Hari paling org tunggu.Hari paling ramai org berpusu2.Hari yang orang paling ramai nak ini nak itu..Gaji dah keluar!!!Ah..aku adalah salah seorang daripadanya.Orang gomen hari ini dah boleh bawak anak bini pegi makan dekat kedai.KFC ke,Pizza Hut ke, tak pun warung mamak sahaja.Yang bujang dah boleh melalak kat karaoke sejam dua..Dah boleh beli facial foam ke,ubat ketiak ker??Wangi2kan lah diri anda itu sikit..Aku..Apa aku belanja dulu bila gaji dah keluar?Tangoklah apa yg takder utk aku.tapi apahal2 aku bayarlah dulu hutang2.duit keta,sewa rumah,bil h'phone..Duduk termenung aku..Kira mcm tak cukup jugak gaki ni ek.Kalo tak betul2 planning.Ah gilerr..Duit aku memang byk abis di tengah jalan raya.Mana tak nyer..Setiap cuti hujung minggu.Aku balik Johor - Melaka - Segamat - Melaka - Pontian.To meet my wife..Entah bila boleh duduk bersama...Hmm..Lain kalo dah jadi laki orang ni..Semua nak kena jaga batas-batasnya..Lebih bertanggungjawab..Aku cuba dan berusaha.memperbaiki diri dan kehidupan selepas berkahwin..Kehidupan menjadi sempurna..Tapi tanggungjawab menjadi berat..Tapi pahala senang dapat..Aku bersyukur..aku mendapat isteri seperti ISTERIKU..:)

No comments: